Week van het gebed

16 januari 2016

Voor de zesde keer doen we als Sionskerk mee aan de Week van het Gebed. Door heel ons land heen komen christenen samen om met elkaar te bidden. Ook wij hopen dat te doen.
In de week van 17 januari 2016, willen we met jongeren en ouderen van de gemeente dagelijks een half uur stil voor God zijn.

Het is ons gebed dat we als gemeente met elkaar en als gemeenteleden persoonlijk mogen groeien in de gebeden. Bidden betekent je toevlucht zoeken tot God, met je bidden en danken naar Hem toe gaan.

Het jaarthema is: “Het woord is aan jou”, een oproep om Gods grote daden te verkondigen, zoals we kunnen lezen in 1 Petrus 2 vers 9 en 10. In de diverse dagthema’s wordt dit jaarthema van verschillende zijden belicht.

De bijeenkomsten zijn als volgt:

• maandag 18 januari, 19.15 uur, Sionskerk,
  • dinsdag 19 januari, 19.15 uur, Sionskerk,
  • woensdag 20 januari, 18.45 uur, Sionskerk,
  • donderdag 21 januari, 19.15 uur, Sionskerk,
  • vrijdag 22 januari, 19.30 uur, De Schuilplaats, slotavond met de deelnemende kerken.

Allen van hart welkom.