Lichtdrager (12-16)

Wat leuk dat je ons gevonden hebt op ons stukje van de website. Zoals je misschien wel weet zijn wij de tienerclub van de gemeente, en daarom proberen wij jullie dat te bieden wat jullie leuk vinden.

We hebben gewone clubavonden waar we samen over de bijbel praten, maar ook avonden dat we gaan zwemmen of strandwandelen. Ook vieren we sinterklaas met elkaar op een alternatieve manier. Niet dat we daar in geloven maar omdat we het leuk vinden. We geloven met elkaar in wat anders en dat proberen we jullie ook door te geven. Dit doen we d.m.v. de Bijbel maar ook door leuke dingen te doen. ’s Zomers gaan we op kamp.

Ben je 12 tot 16 jaar, of zit je in de eerste 4 klassen van het voortgezet onderwijs, dan ben je van harte welkom. Je leert zo nieuwe vrienden en vriendinnen kennen. Die je niet alleen op de club ziet, maar ook op zondag in de kerk. Vooral op ons jaarlijkse kamp ontstaan de mooiste vriendschappen, soms zelfs voor het leven. In het winterseizoen houden we elke vrijdagavond club in de Ark en in de Grote Kerk. We beginnen om 19.30 uur en we stoppen ongeveer om 20.45 uur. Met elkaar proberen we onze naam: ‘De Lichtdrager’ eer aan te doen.

Contactpersonen

Voorzitter Oost: Alberdien van Dalen – Rietveld