Noodhulp Oekraïne

07 maart 2022

In vervolg op het bericht in de nieuwsbrief West 6/3 gaat de commissie Oost Europa, in samenspraak met de colleges van de Grote Kerk en Sionskerk ook de komende tijd door met de inzameling van levensmiddelen en andere artikelen.

De Grote Kerk staat hiervoor open van 10.00/12.00 uur op de volgende zaterdagen:
19 maart
26 maart
9 april (tevens deze datum kledinginzameling)

Op 23 april geen inzameling want op deze datum houdt Bidt en Werkt haar bazaar.
De levensmiddelen moeten een langere houdbaarheidsdatum hebben. Artikelen die koeling nodig hebben kunnen helaas niet op transport. Het gaat om:

• douchegel
  • shampoo
  • zeep
  • tandpasta/tandenborstels
  • rijst
  • olie
  • pasta
  • biscuit
  • ingeblikt vlees
  • leverpastei/paté
  • groenten in blik/potje
  • babyvoeding
  • luiers
  • maandverband
  • paracetamol

Ook matrassen, dekens, slaapzakken, babykleertjes, kinder-/vrouwenkleding zijn nodig.

Eventueel een bijdrage in de transportkosten/brandstof kunt u overmaken op rekening
NL 36 RABO 0373 7101 43
t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Papendrecht/Oost Europa onder vermelding van transportkosten of brandstof.

Voor informatie kunt u bellen met:
Eefje Lindhout   tel. 078-6411151
Piet   Visscher   tel. 078-6414105

Dank voor uw/jouw inzet en betrokkenheid.