Kinderkerstfeest Sionskerk 2022: “Het mooiste geschenk”

03 januari 2023

Kinderkerstfeest Sionskerk 2022: “Het mooiste geschenk”

Laat het kerst zijn, laat het feest zijn! Jezus kwam voor jou en mij. Laat het kerst zijn, laat het feest zijn! Voor iedereen van groot tot klein.”

Op zaterdag 24 december trok er een vrolijke optocht door de buurt. De kinderen van 4 t/m 12 jaar van de Sionskerk liepen met lichtjes en al zingend naar de kerk voor het Kinderkerstfeest!

Daar genoten we van muziekgroep SOL, die samen met kinderen van kindernevendienst de Parels, Zondagsschool Sionskinderen en jeugdclub Benjamin kerstliederen speelde. We luisterden naar het kerstevangelie uit Gods Woord, dat door een paar kinderen plechtig voorgelezen werd. En we keken naar het prachtig uitgebeelde toneelstukje ‘Het geschenk voor het Kind’. Irenus komt met lege handen bij de Here Jezus, want hij heeft al zijn cadeaus weggeven. Maar dat blijkt nu juist het mooiste geschenk…

Na afloop van de korte viering genoten de bezoekers van warme chocolademelk met wat lekkers erbij. Veel mensen van binnen & buiten de gemeente wisten de Sionskerk op kerstavond te vinden! De kinderen én de kerstcommissie hebben genoten van dit eerste Kinderkerstfeest nieuwe stijl. We hopen volgend jaar zo weer het licht van de Heer te laten schijnen.