Kerst-samenzangavond in de Grote Kerk

07 december 2015

Ook dit jaar wordt in de Grote Kerk van Papendrecht weer een Kerst-samenzangavond gehouden op D.V. 21 december 2015. Het is inmiddels een jaarlijkse traditie geworden, die door velen wordt gewaardeerd. Naast samenzang zullen twee koren de avond opluisteren met bekende en wat minder bekende kerstliederen.

Medewerking wordt verleend door Chr. Gemengd Koor Asaf en Young Ladies Choir Hadassah. Koordirectie is in handen van respectievelijk Hans van Blijderveen en Ria van den Noort. Het orgel zal worden bespeeld door Arie van der Vlist. Het meditatieve moment wordt verzorgd door Pieter Teeuw.

Het thema is dit jaar ‘Ten laatste zond hij zijn zoon …..’ . De toegang is gratis en vanzelfsprekend is iedereen van harte welkom. De avond begint om 20.00 uur en de kerk is open vanaf 19.30 uur. Aan het einde van de avond houden we een collecte voor Hulp Oost-Europa.