Beroepingswerk (2)

02 januari 2017

Herinnering

Via deze weg willen we u, als gemeentelid, nogmaals oproepen om in de komende tijd namen in te dienen van te beroepen predikanten waarvan u vind dat deze in onze wijkgemeente past.

We willen graag dat u deze namen schriftelijk en gemotiveerd indient en u kunt dit doen op de volgende manieren:

1. via E-mail: beroepingswerk@hervormdpapendrecht.nl
  2. via post: Jeroen Koutstaal, Heulenslag 67, 2971VH, Bleskensgraaf, o.v.v. Beroepingscommissie,
  3. Afgeven aan 1 van de ambtsdragers.

De sluitingsdatum hiervoor is D.V. 12 januari 2017. De profielschets kunt u vinden op de website en op het lectuurrek in de hal van de Sionskerk.

Als aanvulling op eerdere berichten en als antwoord op vragen vanuit de gemeente: Helaas is het niet mogelijk een lijst te verstrekken met beroepbare predikanten, u kunt onder andere, via de Gereformeerde Bond een adreslijst verkrijgen, of op www.dominees.nl naar de informatie zoeken. Tip: Als u een naam zoekt van een predikant die bij ons voorgegaan is, kunt u hiervoor bij ons het preekrooster opvragen.

Mocht u over bovenstaand nog vragen of opmerkingen hebben of kunt u de informatie die u wilt hebben niet vinden, bovenstaand email adres kunt u hier ook voor gebruiken of neemt u contact op met een lid van de beroepingscommissie of kerkenraad.

De beroepingscommissie bestaat uit: Peter de Kluijver, Jeroen Koutstaal, Henk van Wijngaarden en Ad Bouter.