Actie voor beeld en geluid in de Sionskerk

03 november 2018

Inmiddels zijn er al een groot aantal bestellingen voor onze notenactie binnen. De pindarotsjes zijn van zeer goede kwaliteit en komen van Kraaijeveld’s Kaashuis uit winkelcentrum Westpolder.

Als u nog een bestelling wil doen dan kunt u de bestellijst nog tot uiterlijk 05 november 2018 inleveren in een envelop met geld in de ‘notenbak’ in de hal van de kerk. U kunt ook de bestelling doorgeven via de mail: beeldengeluid@hervormdpapendrecht.nl. Op D.V. zondag 11 november 2018 staat uw bestelling klaar op een tafel in de hal van de kerk.

Iedereen die ook een financiële bijdrage wil doen kan dit ook overmaken op bankrekeningnummer NL66 RABO 0373 703104.

Alvast hartelijk dank namens de commissie,

Marjan Bongers, Gerrita Jouwsma, Soeny Groen, Andrea van Dalen en Martin Balfoort.