Actie Kerkbalans 2019

13 januari 2019

Volgende week (vanaf 14 januari 2019) start de actie Kerkbalans: “Geef voor je Kerk”. Met de actie Kerkbalans vragen we leden om een financiële bijdrage voor de eigen, plaatselijke kerk en haar kerkelijke activiteiten.

Er zijn weer veel vrijwilligers bereid gevonden om langs de deur te gaan om de enveloppen met de invulformulieren en brochure uit te delen en op te halen. Leest u de brochure aandachtig, vul het formulier met uw hart in en kunt u ervoor zorgen dat de vrijwilligers uw antwoord weer mee kunnen nemen als ze nogmaals bij u op de stoep staan?

Neemt u ook de actie mee in uw persoonlijke gebed en weet dat we allen mogen werken in de wijngaard van onze Heere Jezus Christus? Schenk ook u uw gave met uw hart en uw verstand en weet dat we dit allemaal mogen doen tot opbouw en instandhouding van onze gemeente te Papendrecht, de gemeente van onze Heere Jezus Christus?

Met hartelijke groet verbonden,
College van Kerkrentmeesters.