Aanmelden kerkdiensten met 30 bezoekers – Grote Kerk

06 oktober 2020

UPDATE 07-10-2020 / 08:00u: Inschrijven is weer mogelijk! Door een verkeerde instelling was het vanaf 22:00u niet mogelijk in te schrijven. Dit is opgelost.

Voor het het aanmelden voor de kerkdiensten van de Grote Kerk maken we gebruik van het systeem kerktijd.nl.

Aanmelden kerkdiensten

• Hier vult u uw naam en e-mailadres in en kiest u tevens een wachtwoord.
  • In uw e-mailbox ontvangt u een e-mail met een link om het aanmelden te bevestigen.
  • U hoeft u maar 1x aan te melden om aan te geven dat u naar de diensten wilt komen.
  • Vervolgens krijgt u voorafgaand aan de zondag (waarschijnlijk donderdag) een e-mail, waarin staat dat u voor 1 van de diensten bent uitgenodigd. In deze e-mail kunt u de uitnodiging accepteren of afwijzen. Let op, houd uw e-mailbox dus in de gaten!
  • Als er na de eerste ronde nog plaatsen vrij zijn wordt er vrijdag een tweede uitnodigingsronde per e-mail verstuurd.

We nodigen hiermee evenwichtig en eerlijk uit. Het systeem onthoudt wie geweest is en zal bij de volgende diensten weer anderen uitnodigen. U kunt u dus nu gelijk al aanmelden!