Oliebollen en appelbeignets

05 december 2022

Geheel in lijn met de goede traditie hopen wij op zaterdag Oudejaarsdag weer heerlijke oliebollen en appelbeignets voor u te gaan bakken. Na twee jaar ‘noodgedwongen’ te mogen bakken op het Westeind bij Fam Kraal, kunnen we dit jaar weer terugkeren op de vertrouwde locatie bij De Ark aan de Rubensstraat 35! Vanaf 9:30 tot ca 13:00 kunt u bij ons terecht voor het ophalen van uw bestelling.

Wij nodigen u van harte uit om oliebollen en appelbeignets bij ons te bestellen. U heeft de lekkerste oliebollen, u steunt diverse goede doelen en ook bent u bij ons ‘voordelig’ uit!

Oliebollen voor € 1,- per stuk en 10 voor € 9,50. Appelbeignets € 1,80 per stuk en 4 voor € 7,00

In de Kerkbode volgt een bestelformulier welke in de hal van beide kerken ingeleverd kan worden.

Onderstaand de andere bestelmogelijkheden:

• Telefonisch bij Marlies Stekelenburg (06 20 44 79 73), Andre Kraal (06 18 26 65 08, alleen ’s avonds)
  • WhatsApp bij Leo Bruinsma (06 20 43 70 31)
  • E-mail oliebollenactiepapendrecht@solcon.nl

De bestellingen ontvangen wij graag uiterlijk 28 december 12:00. Uiteraard bezorgen wij op verzoek ook aan huis.

We zien graag veel bestellingen tegemoet en hopen een mooie opbrengst te realiseren met elkaar!