Interkerkelijke Alpha-cursus in Papendrecht

10 januari 2017

Op 25 januari 2017 start er in Papendrecht een Alpha, een oriëntatiecursus christelijk geloof. In Nederland volgden ruim 220.000 mensen een Alpha, wereldwijd zelfs al 24 miljoen. Alpha is geschikt voor iedereen die op zoek is naar de zin van het leven. Durft u het aan om vanuit een ander perspectief naar de werkelijkheid te kijken? Bear Grylls noemt de Alpha-cursus zijn grootste avontuur! Bekijk zijn verhaal op www.alpha-cursus.nl.

De cursus wordt gegeven in een ongedwongen en open sfeer. Tijdens twaalf interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdekt u wat het christelijk geloof inhoudt. Stel al uw vragen en praat met andere deelnemers door over vijftien inspirerende onderwerpen, zoals: ‘Is er meer?’, ‘Wie is Jezus?’ en ‘Wat is bidden en hoe doe je dat?’. Uniek aan deze Alpha is, dat ze wordt aangeboden en gegeven door mensen uit drie verschillende kerken: Sionskerk, Elimkerk en Baptistengemeente.

De cursus is gratis en wordt gegeven op twaalf donderdagavonden die om 18.30 uur starten met een warme maaltijd. De eerste avond is op 25 januari 2017 en geheel vrijblijvend. Daarna kunt u beslissen of u door wilt gaan of niet.

Locatie: U bent van harte welkom op in de Elimkerk, P.C. Hooftlaan 176 te Papendrecht.

Informatie / opgave: Kijk voor algemene informatie over Alpha op www.alpha-cursus.nl. Wilt u meer informatie over deze Alpha in Papendrecht of wilt u zich opgeven? Neem dan contact op met Johan en Arja den Dekker, jenadendekker@gmail.com, telefoon 078-6153188. U kunt ook contact op nemen met Lisette Verweij.

Meer informatie kunt u ook vinden op nieuwsbrief zoals deze verspreid is. De nieuwsbrief kunt kunt u hier downloaden.