Kerkbode

De 'Kerkbode' is een uitgave van elf Hervormde Gemeenten in de West-Alblasserwaard en verschijnt wekelijks.

Abonnementen

U kunt zich abonneren op de ‘Kerkbode’ door een e-mail te sturen aan of contact op te nemen met Jeroen van Schaik via onderstaande contactgegevens. Een abonnement kost € 27,50 per jaar en de abonnementsperiode loopt van 1 januari tot en met 31 december. Jaarlijks ontvangt u in februari een acceptgiro ter betaling van het abonnementsgeld. Opzegging van het abonnement of meldingen aangaande de bezorging van de ‘Kerkbode’ kunt u tevens aan hem doorgeven.

Plaatselijke berichten voor opname in de ‘Kerkbode’

Wijkgebonden kerkbodeberichten e-mailen naar één van onderstaande e-mailadressen. De verzonden e-mails komen dan binnen bij de betreffende wijkpredikant of wijkscriba.
  • Wijk Oost: wijkberichten.oost@hervormdpapendrecht.nl
  • Wijk West: scribasionskerk@hervormdpapendrecht.nl

Wanneer u geïnteresseerd bent in de historie van de ‘Kerkbode’ bezoek dan de website van Kerkbode West-Alblasserwaard: www.kerkbodewestalblasserwaard.nl.

Contactpersonen

Coördinator: Jeroen van Schaik, tel. 078 – 64 56 880