Collectemunten bestellen

In onze gemeente maken we gebruik van plastic collectemunten. Bij alle kerkelijke collectes kunnen deze gebruikt worden. De collectemunten hebben als voordeel dat u niet steeds op zoek moet naar (klein-)geld voor de collectes. Ook is met de bestellingen voor de collectemunten belastingvoordeel te behalen. U kunt de betalingen als giften aftrekken bij uw belastingaangifte. Dat voordeel kunt u opnieuw schenken aan uw kerk.

Gegevens

Bankrekening is NL47 RABO 0373 7032 52,CvK Hervormde Gemeente Papendrecht inz. collectemunten.

Schrijf op uw overschrijving welke munten u wilt ontvangen. Als uw overschrijving voor de 19e van de maand plaatsvindt, dan worden aan het eind van een maand deze munten bij u thuisbezorgd.
Er zijn munten van € 0,25, € 0,50, € 0,75, € 1,00, € 1,50, € 2,50 en € 5,00 per stuk verkrijgbaar.

Contactpersonen

Coördinator: mevr. C.P. Goudriaan-Knaape