Rommelmarkt op 30 september 2017

23 september 2017

Op D.V. 30 september 2017 is onze jaarlijks rommelmarkt. Rondom de Sionskerk en De Ark kunt u ons vinden voor curiosa, boeken, glaswerk, elektra, tassen, aardewerk, etc.). Daarnaast  hebben we natuurlijk weer een groot aanbod van fruit, vruchtensappen, koek, noten en bloemen. Een deel van de wekelijkse boodschappen kunt u dus doen op uw eigen markt.

Aangezien we de rommelmarkt ook zeker als een samenzijn van de gemeente beschouwen, verwachten we u ook op de markt om te komen koffiedrinken en/of lunchen. Zoals u gewend bent, bakken we pannenkoeken, oliebollen, patat, hamburgers e.d. en bieden we diverse belegde broodjes aan.

De opbrengst zal dit jaar bestemd zijn voor de Kerkrentmeesters, Anneke en Mambu, EO Meterdaad – project Noodhulp Afrika en MAF.

De rommelmarkt begint om 08:00 uur en duurt tot 15:00 uur.

Allen hartelijk welkom!