Passiestonden in Sionskerk

20 maart 2018

Iedereen van binnen én buiten Papendrecht is van harte welkom om in de week voorafgaand aan Goede Vrijdag met ons stil te staan bij het lijden en sterven van onze Heere Jezus Christus. Ieder jaar organiseert de Hervormde gemeente in Papendrecht een viertal Passiestonden en ook dit jaar ben u van D.V. 26 t/m 29 maart 2018 hartelijk welkom in de Sionskerk!

Het thema dit jaar is: “Verlaten…”, naar aanleiding van Mattheüs 26 en 27. We staan dan onder andere stil bij Petrus, Judas en de andere discipelen die de Heere Jezus alleen lieten. Elke avond is er een korte meditatie over één van deze onderwerpen. Jongeren doen mee met gedichten en lezingen en de prachtige muziek wordt verzorgd door organisten en solisten uit onze gemeente. De Passiestonden hebben een ingetogen en sober karakter, dat betekent dat wij u vragen om in stilte de kerk binnen te komen en zonder te praten een plekje te zoeken.

We nodigen u van harte uit om van 19.30 tot 20.00 uur de Passiestonden met ons mee te maken. De kerkdeuren staan vanaf 19.15 uur voor u open. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om deze diensten te bezoeken, dan zijn ze ook via deze website beluisteren. Ook de liturgie voor deze avonden is hier te downloaden. We hopen dat deze Passiestonden voor u ook mooie en inhoudsvolle momenten mogen zijn ter voorbereiding op Goede Vrijdag en Pasen!

De liturgie voor deze avonden kunt u hier downloaden.