Beroepingswerk (8)

03 juni 2017

Aanstaande woensdag, D.V. 7 juni 2017 zal dominee Schroten en zijn vrouw voor het eerst kennismaken met onze gemeente. Ze zullen de kerkgebouwen en de pastorie komen bekijken, een rondje doen door de gemeente Papendrecht en een kennismakingsgesprek met Ds. Teeuw en onze kerkelijk werker Lisette Verweij hebben. Als afsluiting van de dag hebben we een ingelaste vergadering gepland waarbij ze kennismaken met de kerkenraad.

Voor de kennismaking met u hoopt Ds. Schroten voor te gaan in de morgendienst van D.V. 11 juni 2017, met aansluitend een kennismakingsronde in de bovenzaal van de Ark. Verdere informatie volgt via de nieuwsbrief en de website.

De uiterste beslissingsdatum waarop Ds. Schroten op zijn roeping zal antwoorden is vastgesteld op D.V. 17 juni 2017. Als u een persoonlijk bericht wilt sturen naar Ds. Schroten, dan kan dat via de mail: a.schroten@hetnet.nl en via de post:  Koningin Emmalaan 113, 4141EB, Leerdam.

Wilt u met name Ds. Schroten en zijn gezin in deze komende tijd gedenken in uw voorbede?

Met hartelijke groeten namens de kerkenraad en beroepingscommissie,

Peter, de Kluijver, Jeroen Koutstaal, Henk van Wijngaarden en Ad Bouter

Meer informatie over beroepingswerk